24 Şubat 2012 Cuma

GELSİN PURELER, MUHALLEBİLER


YouTube Video




Yine atesli yazilara devammm...


6. ayimizi sonunda bitirdik...dile kolay bir 6 ay artik anilarla geride kaldi...ne cok sey ogrendim oglumdan...en onemlisi sabirli olmayi ogretti bana...cunku sabirli degildim..hemen hersey istedigim zamanda olmaliydi...beklemeyi sevmeyen bir Muge artik okadar cok degisti ki...kendime sasmiyor degilim :))) neyse konuyu dagitmadan :))) annemlerin deyimiyle "sadece meme emen" benim deyisimle " sadece anne sutu alan" minik oğlum meyve puresi ve muhallebilere gecerken onunla ne kadar cok yol katettigimizi dusunuyorum...her bir buyume evresinde yaninda olmak gercekten paha bicilemez bir duyguymus.





Doktorumuz "yemezse uzulmeyin, ilk olarak 2 yemek kasigi yerse opun koklayin" demisti...ama bilmezler ki ogluma çoktan guzel olumlamalar yapmiştim...kendini doyuracak kadar besin alacaginin bilincinde olacak herzaman...tabii ki suanda onun bilincinde olamaz...ama sartli, pozitif olumlamalarla oldukca mumkun...yeter ki cekim gucunu her daim hayatimiza alalim...yurekten isteyelim...pozitif olmayan dusuncelerin bizi rahatsiz etmesine izin vermeyelim...ben bunu ailem uzerinde rahat bir sekilde uyguluyorum...bu yuzden ic dunyam huzur dolu....size de siddetle tavsiye ederim...

Nihayet beklenen an gelmisti...mama sandalyesine oturttuk minigimi...elmalari rondodan gecirdim, icine anne sutunu ekledim...oldukca tanidik bir tat haline gelmisti...mama kasesine koyarken, guzel olumlamalara devam ettim...ilk kasigi aldi...sanki yillardir bu tatlari yemis...yalamis yutmus gibiydi...ve tabagi da ayni hizla yaladi yuttu...Sonra zaferimizi kucakta birbirimizle sarmaşdolaş sarkilar soyleyerek kutladik:)))


Ee biz de tesekkurlerimizi sunduk evrene....her gece yatmadan once canim oglum bizi sectigi icin sukranlarimizi sunuyoruz...sonra da bir yatak resmi cizip uyuyoruz.....


Bugunluk bunlardi hissettiklerim...anı yasayarak...gelecege de bir gunes resmi cizerek gulumsemek yeter de artar bile....


Bize yeniden herzaman Atesli gunler...


Muge


Not: videoyu izlemeyi unutmayin pls:)))


Posted using BlogPress from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder