18 Ekim 2012 Perşembe

DOGDUGUM GUN, MELEKLERDEN KOPUP GELDIGIM GUN:) (18 EKIM)




Her yil 18 ekim kapimda suslu puslu, parlak kagitlarda kirmizi fiyonklari unutulmamis, hepsi birbirinden şık, irili ufakli hediye paketleriyle karsilar beni. 17 ekimde saatin 00.01 olmasini cok severim kucuklugumden beri... Icimi birden heyecan sarar, iste geldi gunum derim kendimce...kafada baloncuklar pastalar, mumlar, hediye paketleri, sarilmalar, opusmeler, iltifatlar derken dort biryanda kalp kalp kalp seklinde mutluluk ikonlari gezer avare bir sekilde.

Bir terazi kadiniyim..hem de yukseleni yay olan bir teraziyim. Tam bir yayim ozgur, asi, mutlulugun pesinden giden, tam bir teraziyim kendi dogrularindan asla vazgecmeyen, ani kararlar alan ve uygulayan, garantici, sanata ve estetige duskun. Kucukken en cok istedigim seyler hemen alinmazdi, babamin oyle kaideleri vardi. istegimi unuttugum zaman alirdi...yatagimda onlari bularak uyanirdim. Sabah sabah dunyanin en mutlu kizi olarak dunyaya acardim gozlerimi. Buyuk hayallerimin icinde kucuk kucuk mutluluklarim vardi. Minicik bir yaprak bile mutlu olmama yeterdi. Kucuktum, cok kucukken buyuyuverdim. Dileklerim oldu hep dilimin ucunda, dualarim, sukurlerim oldu minik soguk ellerimde. Gri bulutlarin arasinda gunesi gordum ben..gunesin pesine gitmek icin soz verdim kendime..hep isiga dogru ilerledi zihin. Bedenimde zihnimin pesinden kosup, saclarindan kavrarcasina birakmadi benligini hic. Baktim ki yolum, yonum, guzergahim dogru. Yollarim gittikce ışıl ışıl oluyor. Baktim ki biz olmusuz isik olmusuz bir bedende. Ben olmusum, benden dogmus Ates, asil kurucu, kucukken usuyen kalbime minik umutlar dolduran! Asil kurucu inandigim, bana sah damarimdan yakin olan! gucume guc katip, dibe vururken kolumdan tutan, cekip cikaran o bilinmezlikten. O gun bugun sukurler var dunyamda.

Dogdugum gun...meleklerden kopup geldigim gun. Beni ben yapan gun...30' u gecince artik "yasim yok benim" hep 30 da hissedeyim kendimi ve oyle yasayayim pazartesileri salilari. Ates buyusun ama ben hep yassiz kalayim. Olamaz mi? Olabilir...1 mum ufledim dun gece...bin dilek diledim isiga dogru, geldigim yere dogru...evrene biraktigim harfler birlessin, cumlelerle bulusup, gerceklessin ve beni bulsunlar diye.

Sevgiyle, nice dogum gunleriyle

Inci cicegi


Bu arada dogumgunu kutlamam bayramda olacak. Haftaarasi vesilesiyle:)




- Posted using BlogPress from my iPad

38 yorum:

  1. Nice mutlu mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  2. Mügeciğim ne güzel bir yazı bu şiir gibi, çok beğendim. Doğum günün kutlu olsun nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  3. Canım nice güzel yaşların olsun. Dün eşiminde doğum günüydü..Bu arada ben de teraziyim :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın... mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. @Nehircee Oh ne guzel esin ve sen terazisin, birbirinizin halinden anlarsiniz, cok cok tskk

    @aytul koktuna Canim ozel anneee cok tesekkur ederim

    @ela, toprakve biz cok zarifsin tskler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş :) Sağlıklı,mutlu uzun yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel yazmışsın, ateş böceğinle musmutlu nice güzel yaşlar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. yeni yaşın güzellikler getirsin
    sana
    ailene..

    doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  9. Tesekkur ederim bu guzel dilekleriniz icin

    Yeni yas yenilikler getirir insAllah...

    YanıtlaSil
  10. Nıce mutlu sağlıklı yaşlar dilerim
    çok güzel bir yazı yazmışsınız

    YanıtlaSil
  11. merhabalar adaşım:)yeni yaşınız hayırlı olsun doğum gününüz kutlu olsun çok mutlu olun...

    YanıtlaSil
  12. Hosgeldin muge sefalar getirdin:)

    @hayat paylastikca tesekkur ederim daha uzun olacakti ama uykum musade etmedi:) tsk ederimmmm

    YanıtlaSil
  13. Nice mutlu yaşlara..Bu arada ben de yay burcuyum yükselenim terazi:))

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir post olmuş mügecim :) ahh biz teraziler hep aynı yaşta kalmak isteriz :) doğum günün kutlu olsun öpüyorum :* :)

    YanıtlaSil
  15. nice senelere inşallah..yeni yaşınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  16. Cok tesekkurler, cok mutlu oldum:)))

    Biz teraziler hep ayniyiz demek:))) bir de yaylik varsa isin icinde daha da keyifli uyor hayat:)))

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  17. İyiki doğdun.

    Kardeşi terazi olan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  18. mutlu yıllar!
    insan doğumgününü bir hevesle bekliyor hep yaşı kaç olursa olsun :))
    ilk kez ziyaret ettim buarada ,takipdeyim artık daha sık gelicem demektir
    sevgiler
    defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Cigdemcimm cok tskler cnmmm:)

    Duygu kesinlikle haklisin, baby tv de butun yil bugunu bekledim diye dogum gunu aarkisi var, gercekten oyle:))) herzaman beklerim, bende ugrayacagimm

    YanıtlaSil
  20. dogum gününüz kutlu olsun.sonunda gele bildim blogunuza :)
    nulkam.blogspot.comdan :))

    YanıtlaSil
  21. Reyhane cok tskler cnm

    Ayn ozmen hosgeldin, tskler cnmm, ben de ugrayacagim:)

    YanıtlaSil
  22. Doğum günün kutlu olsun..
    Ne güzel anlatmışsın terazi kadınını :)

    Hep sağlıklı , mutlu ve sevdiklerinle yaşa inş.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Mutlu yıllar.. Nice güzel yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  24. Mutlu yaşlar. Nazik ziyaretiniz için teşekkürler. Takipteyim ben de.

    YanıtlaSil
  25. Doğum günün kutlu olsun. Mutlu yaşlar :)

    YanıtlaSil
  26. Cok tesekkur ederim sevda s. bayangus, burcu a, aysegul, darkolivee :)

    Sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  27. Nice mutlu, saglikli yillara....

    YanıtlaSil
  28. MERHABA MÜGE ADAŞIM BENİMA DIMDA MÜGE IŞIL İKİ İSMİM VAR İKİ ERKEK ÇOCUK ANNESİYİM ÇALIŞIYORUM...
    DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUNNNNNN NİCE SENELEREEEEE

    YanıtlaSil
  29. Bilginanneler cok tesekkurler guzel yorumunuza

    Semi26 hosgeldin adasim:))) Cok tesekkurler guzel dileklerine, erkek cocuk bir baskaymis, Allah bagislasin seninkileri de

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. nıce guzel yıllar sızın olsun 18 ekım vaktı zamanında benım ıcın onemlı ıdı ama Ç:(

    YanıtlaSil
  31. ne güzel bir terazi blogdaşım daha oldu, nice nice güzel günlere :)

    YanıtlaSil
  32. Grace happy benim ayni zamanda evlilik yildonumum:)))) seninki iz birakan bir gun sanirim

    Ayamaya hosgeldin, izleyicim olmani isterim, seni takibe aldim, cok tesekkurler guzel dileklerine cnm

    YanıtlaSil
  33. Nice güzel yaşlara, bu yazı ile tanışmak çok güzel oldu.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. Cok tesekkurler Sevgili Pinar, hosgeldin

    YanıtlaSil
  35. Merhaba ben geldim:)
    yeni yaşınız kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  36. Hosgeldiniz, cok tesekkurler

    Sevgilerr:)))

    YanıtlaSil