19 Aralık 2012 Çarşamba

AYNI GUNDE 2 DEFA MİMLENDİM




 Ayni gunde mimlendim...ne buyuk sans:)




 Yazılarını severek okuduğum değerli arkadaşlarim Guzin ince ve Bahar bana güzel bir mimler göndermiş,teşekkür ediyorum ve mim sorularını yanıtlamaya geçiyorum:



1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

 Kucukken ogrendim ben duygularimi bastirmayi ve mantigimi on plana cikarmayi. Kendimce en dogru kararlari mantigimla verdim. Hic mi duygularimla hareket etmem? Bir cok kez...Hislerimle paralel yasarim. Oyle bir an gelir ki. Mantik olmaz, hislerin senin can yoldasin olur. Bugunlerde bu sekilde yasiyorum diyebilirim.


2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

  Insanlar mutlu degiller, cunku farkinda degiller, farkindaliklari en alt seviyelerde. Rutin robot yasamlarina kendilerini oylesine kaptirmislar ki, cicegi, bocegi, agaci, bulutu, soludugu havayi hissetmez olmus. Kendisine sunulan nimetlere gozlerini kapamis. Farkinda bile degil bu kesmekes arasinda. Gormenin, koklamanin, yurumenin, saglikli olmanin buyuk bir lutuf oldugunun bilincinde bile degil. Hal boyle olunca mutlu olmalarini beklemek hayal olur. Umarim bir gun herkesin farkindaligi artar ve isigin yolunu secerler.


3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

    Harcama sinirlarini kolaylikla asabilen bir kisiyim. Sadece bu konuda ara sira keske dedigim oluyor. Ama yine de o an mutlu oldugumu dusunup avutuyorum kendimi:)


4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

    Hakkimi kesinlikle savunurum. Fakat bazi durumlarda susmanin daha dogru ve anlamli bir cevap niteliginde oldugunu dusunurum. Karsimdakine benim sessizligimde dusunme algilama firsati tanirim. Eger anlayabilme yetisi var ise

5.Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

    Genel olarak tok gozluyum. Isteklerim, dualarim hep yeteri kadar olsunlarla doludur. Benim ve ailem icin hayirli ve yetecek kadar. Ote yandan, kim istemez ki refah icinde yasamayi, bunun da bedeli var elbette. Estetik olan herseyi severim. Bir terazi burcu olarak guzel olani severim, etrafi renklendirmeyi, gozume hos gozukecek hale donusturmeyi cok isterim ve bunu kesinlikle basaririm. Ama ozetle herseye sahip olmayi istemem, amacim kalmaz, yonum degisir, hayat bana anlamsiz gelir. Bunu dilemem.


Ben de yazılarını severek takip ettiğim Bir Meleğin Günlüğü ve Adanın Annesi ni huzurlarınızda mimliyorum:) hayırlı ugurlu olsun:) 

Sevgiler, çiçekler ve Ates bocekleri


Müge








5 yorum:

  1. Çifte mimin hayırlı olsun.Ne kadar pozitif bir insansın.İnsan cevaplarını okurken sanki terapiye gelmiş gibi olyor:)Farkındalık konusunda sana sonsuz katılıyorum.Ara sıra da olsa insanın gözü bir ağaca,çiçeğe 1dakika takılmalı ve sadece seyre dalmalı:)Çok öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil
  2. seni tanıdığıma çok memnun oldum müge:) farkındalık konusunda haklısın. bu yıla kadar benimde bütün antenlerim kapalıydı :) bu sene bahar geldiğinde saatlerce oturup ağaçları seyretmiştim. terapi gibi :)

    YanıtlaSil
  3. bir meleğin günlüğü20 Aralık 2012 05:22

    teşekkürler.enkısa zamanada cevaplıcam bu ara baya yorgun ve uykusuzum canım .

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yanıtlar,keyifle okudum güzel yürekli arkadaşımmm:)

    YanıtlaSil
  5. Tubacım, canım cok tesekkur ederım, 21 aralıktan sonra hadı herkesın farkındalıgı artar ınsallah, sarsım sarmaladım senınle Egeni

    Guzin ince, canim ben de cok memnun oldum, umarim memnun kalmissindir cevaplarimdan, iste oyle biriyim kisaca:)

    Bir melegin gunlugu, ne zaman istersen ve vakit bulursan canim, seni cok ama cok iyi anliyorum, ayni durumda oluyorum cogu zaman, sevgiler, kolayliklar olsun

    Bahar, canim benim begenmene secindim, yazilan neyse o yum:) optummmmm cokk

    YanıtlaSil