8 Mayıs 2013 Çarşamba

ANNE ÇOCUK BLOGLARI BİRLEŞİYOR!





Blog hayatıma ilk başladığım günlerde hayata dair denemeler paylaşmayı düşünüyordum...Ateş doğana kadar tabii ki! Ara ara her telden yazsam da " anne-çocuk" blogu oluverdim işte...baktım ki en tatlı anlar böyle ölümsüzleşiyormuş, ateş böceğime bundan daha büyük bir hatıra herhalde olamazdı.

Sevgili arkadaşım Merve tık tık Ocak ayında bir etkinlik başlattı. Sayesinde düzenli olarak yaptığı röportajlarla annelerin içten paylaşımlarını okuduk.

Hadi sen de katıl aramıza. Detaylar için tık tık 

"Anne-çocuk" blogu değilim diyorsan o zaman destek ver lütfen, duyurularına eklemeni çok isteriz.

Sevgiyle ışıkla

Müge Köklü Atik
Ateş böceğinin Annesi


- Posted using BlogPress from my iPad

7 yorum:

  1. ne güzel bir etkinlik öyle, bende katıldım hatta bloğumda da duyurdum :) sevgiler canımm

    YanıtlaSil
  2. Bende kendi adıma teşekkür ederim.
    Katılmanıza çok sevindim

    YanıtlaSil
  3. Bende kendi adıma teşekkür ederim.
    Katılmanıza çok sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Atesi ve seni kucakladim kactim:)) Kuzey Guney e baslayacagim 1 .snden az sonra .:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuuuuu supersin, artık çarşamba günleri 22:00 de bizimlesin:))) öptüm çok

      Sil
  5. İnceliyorum hemen verdiğin adresleri :)

    YanıtlaSil