16 Temmuz 2014 Çarşamba

HERSEYDEN NEM KAPAN ANNE DIRDIRI





Uzun zaman oldu yazmayalı
İçimi uzun uzadıya dökmeyeli

Günler yeni öğretilerle dolu
Ne gariptir ki kendime notlarım var artık
Bunları unutmayayım diye burada kalsın diye
Dönüp dolaşıp yine bu noktaya geldiğimde içime su serpsin diye bu notlar
Belki de mügenin manifestosudur
Bir annenin manifestosudur
Kim neresinden nem alırsa onun olsun o vakit

Müge...
Bir nevi
İnci çiçeği
Türlü türlü bir çiçek
Koklanamayan türleri de var, koklananları da her ikisi de müge çiçeği nihayetinde

Herkesden hallice
Bazen koklar bazen üflersin bazen teğet geçersin bilirsin zehirlidir, bulaşır
İnsanlar da öyle değil mi?
Ruh kemirenler vardır
İnceden hayata sızmaya çalışır
Farkına vardığın anda
Aman benden uzak dersin
Sepetler kolda
Herkes evine
Herkes kendi yazgısınla başbaşa
Çünkü
Sorun 'o' nundur benim değildir

Derin bir oh çekersin
Hızlı dönüşler, farkına varışlara bir şükür de senden gelir


Rastlantılar, varsayımlar, mutluluklar kadar öfkeler ve arada bir mutsuzluklar da var..

Bak bu sıralar yaz çarptı beni
Herşeyden nem kapar oldum
Tabi eşim daha fazla nasibini alıyor
Başka kim alabilir ki
En doğalı bu değil mi:)
Haklı ya da haksız aradığımdan değil...
Bir yer var ortada buluşsak...
Olamaz mı?
Olabilir...der Mevlana
Aslında doğamız gereği namüsaitiz evcilik oyununa
Kendini özlüyor
Kendinle kalmak istiyor insan
Havadan nefesten varlıklardan nem kapıyor
Tek isteği
Kendinle başbaşa kalmak
Bir off günü
Belki de işlere dalmak
Sonra istememek
Dengeler dengeler
Teraziysen işin bu
Dengede kalmak
Bir sıkıntıyım
Bir dırdırım
Bir mızmızım
Bir kanatlarımla huzurluyum
Bin şükürüm
Bir özgürlüğüm
Bir umutsuz
Bir umutlu
Bin çocuğum,
içimde büyümeyenim
Şimdi sorun kimde
Bende elbette😄
Olur arada bir
"Ben" lerden hallice
Sabahın ilk ışıkları
Kelimeler önümde diz çökmüş
Yaz ve sıcak da çarpmış olabilir
Kendimden kesik kesik melankoli halleri
Severim de aslında

Gelsin o vakit notlarım yer yer özlü sözlerim;

Her işini kimseden birşey beklemeksizin kendin yap..ya da bir çoğunu diyebilirim:)

Beklentiler umutsuzlaştırıyor, yıpratıyor
Kendine daima sor!
Kimin sorunu? Onun mu senin mi? Seninse hemen aksiyon al ve gerçekleştir...

Kendine vakit ayır..
Kendini önemse...
Kendini sev...
Seni senden başka kimse tam anlamıyla senin kadar düşünemez...düşünmez!

Kendini yanlarında iyi hissettiğin insanlarla ol...

Kendi kendine söylenmeyi bırak! Söyleyeceğin bir şey varsa, söylenme, söyle!!! anlamazlarsa yine söyle:)

Herşeye ve herkese rağmen sadece devam et...devam et..istediğin gibi

Yavaşla...tadını çıkar...anın, anların

Daha çok seni seviyorum de...

Daha çok özür dile

Daha çok sarıl sevdiklerine

Her hafta 1 kitap bitirme sözü ver kendine...sözünü tut..oku! Daha çok oku!

Daha çok yaz...yaz ki içine ışık dolsun...bloğuna sahip çık...yenile...kendini, bloğunu herbir parçanı...

Önce sen! önce sen ki sonra Ateş sonra eş ...

Bir "Ohhhhh" çekersin

Ve biter yazın...

Sevgiyle

Müge


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 yorum:

  1. ahhh bu manifestolar....
    Hergün milyonlarcasını beynimden geçirip unutuyorum sonra hiçbirşey olmamış gibi...
    herşey gönlünce olsun, dilediğince olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arada okumak adına yazdım...inş hep uygulayalım:) teşekkürler

      Sil
  2. Canım, yazını okurken seni öyle iyi anladım ki... Benzer duygu durumlarından ben de geçiyorum sık sık.Notlarım var benim de.Ben de onları hatırlıyorum çokça...
    Sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
  3. Canım böyle özgürce, böyle doğal yazabilmek senin nasıl bir Müge olduğunu yansıtıyor ve insan kendini dünyadaki tek uzaylı gibi hissetmiyor, sözlerini tut veya tutma en çok kendini sev; sev ki ışığın herkesi sarsın:)Öptüm , sarıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Tuba...inşallah hedefim sözlerimi tutmak....ama hedefim hep yazmak hep...iyiki varsın

      Sil
  4. yazını okurken ben de ben de diyesim geldi...

    YanıtlaSil
  5. This is a topic that is near to my heart... Many thanks! Exactly where are your contact details though?



    my blog post test

    YanıtlaSil